Persbericht 27 september 2012

27 Sep Persbericht 27 september 2012

*    PERSINFORMATIE    *    PERSINFORMATIE    *    PERSINFORMATIE

———————————————————————————————

CRICS® PRESENTEERT UNIEKE WEBSITE OVER CONTRACT MANAGEMENT EN KONDIGT UITGAVE VOLLEDIG NIEUW SOFTWARE PAKKET AAN.

27 september 2012 is de nieuwe website van CRICS® (www.crics.com) live gegaan. Een jaar nadat de software volledig is vernieuwd introduceert CRICS,  de toonaangevende Nederlandse  leverancier van contract management software, nu een compleet vernieuwde website. De nieuwe website biedt voor Nederlandse begrippen veel gratis informatie over het onderwerp contractmanagement alsook over de oplossingen van CRICS®.  De gratis informatie wordt wekelijks uitgebreid en is voor iedereen toegankelijk.

Verdere ontwikkelingen

Om een zo goed mogelijke koppeling van de website te realiseren met  de CRICS contract management oplossing, kondigt CRICS nu reeds aan dat er eind 2012 een compleet vernieuwde versie van het bestaande software pakket gelanceerd zal worden. De functionaliteit van het software pakket zal sensationeel uitgebreid worden. Tevens zal het uiterlijk van de software worden aangepast. Genoemde forse nieuwe investeringen hebben als doel dat CRICS haar positie als zeer vooraanstaande speler op de markt  van contract management software verder versterkt.

Uitbreiding verkoop afdeling.

Zowel nationaal als internationaal bestaat er veel  interesse voor het CRICS Software programma. Op 1 augustus j.l. is het sales team daarom uitgebreid met Edward Haak. Edward zal zich als zeer ervaren accountmanager met een bewezen trackrecord binnen het segment software met name focussen op bestaande en nieuwe klanten binnen de groot zakelijke markt.

CRICS IN DE TOEKOMST

Voor CRICS® zijn de nieuwe website, de verdere ontwikkeling van de software en de uitbreiding van het sales team een logische stap in haar lange termijn strategie. Directeur Wim van Eck: “We zijn tevreden met de resultaten en de groeicurve maar zijn tevens zeer ambitieus .” Als state-of-the-art software ontwikkelaar moeten wij continue technisch en commercieel  vernieuwen en vooruitlopen op de ontwikkelingen. Na de start in 2009 wordt hiermede de derde grote vernieuwing van de website en de software gerealiseerd, ondersteund door CRICS’ bekende slogan “Control To You”.

Voor nadere informatie  :

Wim van Eck – Directeur

Mob: 06-4132 3993